www.jossiefin.blogg.se

Världens lataste människa SKA bli smal!'

Dag 1!

Publicerad 2013-05-13 20:13:03 i Tjockis

Jaha då har snart hela första dagen passerat och som jag lovat så kommer nu förebild upp och vikt & midjemått upp i detta inlägg ! Just nu ligger jag i ett skönt bad efter min hyfsat långa PW, känner mig faktiskt stolt ! ;D
För att lyckas med detta har jag valt att använda mig av boken dags att bli smal som ni ser högst upp till vänster på bilden, själv tycker jag att den är super bra, hon är lagom elak och bestämd finns även recept och matscheman i boken som jag hade tänkt att använda mig av !
Heja mig !
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Hej jag heter Josefin och är född 94. I min blogg kommer du att få följa min kamp om att bli fitt & nöjd med min kropp om hur JAG typ värdens lataste människa ska lyckas gå ner 12kg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela