www.jossiefin.blogg.se

Världens lataste människa SKA bli smal!'

Tonfisk & power walk

Publicerad 2013-05-13 17:01:08 i Tjockis

Hallojsan, just nu ligger jag och min misse i soffan och latar oss innan jag ska slänga i mig lite tonfisk för att sedan ta mitt fläsk ut på en minst 50min PW !
Efter min pw blir det en dusch innan de är dags för mig att ge er en bild, vikt och midjemått för att sedan fortsätta kvällen med att plugga !
Till lunch åt jag på restaurang med mammi, och jag beställde mig en biff med brunsås och som tillbehör valde jag grönsallad, mycket gott !
Nej nu ska jag ta mitt fläsk och sätta i gång
Puss & kram / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Hej jag heter Josefin och är född 94. I min blogg kommer du att få följa min kamp om att bli fitt & nöjd med min kropp om hur JAG typ värdens lataste människa ska lyckas gå ner 12kg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela