www.jossiefin.blogg.se

Världens lataste människa SKA bli smal!'

Jaha då börjar vi!

Publicerad 2013-05-13 07:25:24 i Tjockis

Nemen godmorgon !
Idag är dagen här då jag/vi ska börja denna resa! Är dock lite nervös för att misslyckas men men.. DET HÄR SKA GÅ! Just nu sitter jag på balkongen i det gråa vädret och dricker mitt morgon kaffe & funderar över denna resa. Men innan allt med bild, vikt och mått kommer ut ska jag gå i skolan och äta lunch med mammi! Så det blir lite bakvänt såhär första dagen, mitt val av lunch kommer komma upp innan det andra. Men det är väll ok?👼 Hehe. När jag kommer hem ska jag även försöka fixa lite med bloggen så den blir mer "läsbar"! Whiiiooo tagga tAgga !
TAgga tAgga och ha en trevlig dag!
//jossie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Hej jag heter Josefin och är född 94. I min blogg kommer du att få följa min kamp om att bli fitt & nöjd med min kropp om hur JAG typ värdens lataste människa ska lyckas gå ner 12kg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela