www.jossiefin.blogg.se

Världens lataste människa SKA bli smal!'

Dag 2

Publicerad 2013-05-14 23:43:52 i Tjockis

Jaha nu är dag två passerad och jag har precis lagt mig i sängen och slagit på en film ! Dagen har varit lugn har städat hela lägenheten både dammsugit och skurat så det fick bli min pw idag ;)
I morgon är det dag tre och jag tänkte då lägga upp ännu ett midjemått och hoppas på iaf en centimeter mindre men är nog bara en önskan haha :) men min plan är att nu min första period på tre veckor är att gå ner minst 1kg och även minska 3cm runt midjan i veckan, go for it!
Men nu till dagens intag;
Frukost, 2 kokta ägg med lite kaviar
Lunch, vild gryta med broccoli
Middag, glasnudlar & köttfärssås
Kvälls mys, oliver & brie ost !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Hej jag heter Josefin och är född 94. I min blogg kommer du att få följa min kamp om att bli fitt & nöjd med min kropp om hur JAG typ värdens lataste människa ska lyckas gå ner 12kg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela