www.jossiefin.blogg.se

Världens lataste människa SKA bli smal!'

godmorgon världen!

Publicerad 2013-05-15 10:45:00 i Allmänt

Vilken lycka, vilken pusch det blev!  Mätte midjemåttet i morse med mindre förhoppningar men oj måttbandet visade -1,5cm helt sjukt då tredje dagen knappt börjt men redan resultat! Lycka<3
 
Dagens frukost blev turkisk yoghurt med bär,mums! hade även tagit en bild åt er men min mobil valde att säga upp sig och tog bilden med sig :(
Men nu ska jag försöka få tag på min vän och tvinga med henne till hamncafet för en kopp kaffe i solen, tänkte även ta en pw där runt ån! 
sed ikväll 
// nöjd tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Hej jag heter Josefin och är född 94. I min blogg kommer du att få följa min kamp om att bli fitt & nöjd med min kropp om hur JAG typ värdens lataste människa ska lyckas gå ner 12kg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela